niedziela, 27 października 2013

Złota jesień

Hej! :)


W tym tygodniu postaram się zrobić kilka wpisów trochę tak na zapas. Od poniedziałku zaczynam staż i nie wiem jak będę miała czas na robienie wpisów. Rano na pewno nie będę robiła tutoriali, bo nie będzie czasu, po południu będzie już ciemno i makijaż w takim świetle też wychodzi inaczej niż przy dziennym świetle. Chyba będę musiała zainwestować w lustro ze światłem. 
Poza tym orientowałam się w kursach wizażowych. Zastanawiam się czy iść już teraz czy poczekać aż skończę staż. Teraz bym miała w tygodniu pracę, co 2 tygodnie zjazd i jeszcze dodatkowo ten wizaż w ciągu tygodnia wieczorami. Chociaż ten kurs to tylko 28 godzin. Może dałabym radę. Cena kursu 899 zł, można płacić w ratach i jakoś z tego "kieszonkowego"ze stażu bym wydoliła. Sama nie wiem, może mi coś doradzicie? ;)
Dziś przygotowałam dla was kolejny jesienny makijaż ze złotem.
 Do makijażu wykorzystałam kosmetyki ze zdjęcia + złoty cień z paletki z Beauties Factory: 








Na całą powiekę ruchomą nakładam beżowy cień.















W zewnętrznym kąciku powieki ruchomej nakładam ciemny brązowy cień w kształcie litery V i rozcieram.













Górną granicę cienia rozcieram jasnym różowo-złotym cieniem aż pod łuk brwiowy.














Na środek powieki nakładam złoty cień, a potem szerokim pędzelkiem "wklepuję" i rozprowadzam po powiece, tak aby przejścia między beżem, brązem były płynne.












Na górnej powiece rysuję brązową kreskę i rozcieram ją ciemnym brązowym cieniem.
Na dolnej powiece do połowy powieki nakładam ciemny brązowy cień, a w wewnętrznej stronie złoty. 








Zaszalałam i włosy kręciłam na prostownicę. W tygodniu będę robić mój wspaniały odrost, więc napiszę też posta o tym czym farbuję włosy, i chciałabym też spróbować zrobić jakiś makijaż gwiazdy, mam kilka na oku. Ale może wy macie jakieś życzenie, jakąś sugestię, co poprawić, o czym napisać to chętnie wysłucham :)

Zachęcam do koemntowania :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz