piątek, 11 października 2013

Testuję :)

Hej! :)

Wczoraj przyszła do mnie paczka z http://cocolita.pl/ z paletką cieni i suchym szamponem. Najbardziej byłam ciekawa szamponu, bo już dawno temu słyszałam o suchych szamponach, ale nigdzie w sklepach ich nie widziałam.
Zamówiłam na próbę małą buteleczkę 50 ml, ale już wiem, że to był błąd i następnym razem zamówię największą :)


Szampon ma postać białego proszku.  Należy wstrząsnąć buteleczką, spryskać włosy u nasady, wmasować i wyczesać. Wczoraj testowałam i serio działa. Ja np. myję włosy co 2 dzień i jak czasami trzeba niespodziewanie wyjść, a włosy nie są pierwszej świeżości ;) to takie coś ratuję nam głowę. Ja zamówiłam zapach wiśniowy, choć wiśni mi nie przypomina, ale zapach ogólnie jest przyjemny. Są dostępne inne warianty zapachowe. Cena też nie zła. Za małą buteleczkę zapłaciłam 7,90 a duża (200ml) kosztuje 14,90 zł, więc się opłaca :)

Drugi zakup to paletka cieni z Beauties Factory: 






Nie są to raczej cienie z wyższej półki moim zdaniem. W paletce są cienie matowe jak i z brokatem i właśnie te z brokatem nie są najfajniejsze. Nie mają ładnej pigmentacji i z nich nie jestem zadowolona. Na szczęście więcej jest tych matowych, które mi się bardzo podobają. Najbardziej zachwycił mnie niebieski w górnym prawym rogu i złoty, którego mi baaaardzo brakowało :) Ocieniam paletkę na plus, ale raczej więcej paletek z tej serii nie zamówię. Ale jak ktoś dopiero zaczyna, a chce robić sobie fajne kolorowe makijaże to do ćwiczeń się jak najbardziej nadaje :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz