wtorek, 15 października 2013

Jesiennie

Witajcie! :) 

Uf, miałam pisać już dawno, ale składanie mebli, szkoła w weekend i parę innych spraw nie pozwoliły mi na to. 
Dziś na spacerze z psem nie mogłam wyjść z zachwytu jak pięknie wygląda park nad kanałem w Bydgoszczy. Drzewa mają tak piękne kolory, że zachciało mi się mieć takie na twarzy ;) I do tego takie kolory świetnie wyostrzają niebieski kolor oka.

Makijaż inspirowany kolorami jesieni:

Używałam cieni z paletki z poprzedniego postu.






Zaczynam od nałożenia na wewnętrzny kącik oka żółtego cienia.













Następnie dokładam pomarańczowy cień i łączę granicę między nim, a żółtym cieniem.














Na koniec na zewnętrzny kącik powieki nakładam taki czerwono-różowy cień, rozcieram i łączę granice z pomarańczowym cieniem.










Na górną granicę cieni nakładam jasno-beżowy cień i rozcieram aby krawędzie były bardziej miękkie.












Na dolną powiekę nakładam brązowy cień, a w wewnętrznym kąciku dodaje trochę żółtego.











Na koniec rysuję brązową kreskę na górnej powiece i rozcieram ją delikatnie brązowym cieniem.









Tak prezentuję się wszystko na koniec :)




 

Mam nadzieję, że się wam podoba. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia, pomysły, opinie, cokolwiek - piszcie w komentarzach. Na razie z nimi krucho :P

Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz