czwartek, 10 października 2013

Konkurs wizaz.pl

Hej! :)


Postanowiłam wziąć udział w kolejnym konkursie. Na wyniki Avonowego ciągle czekam. 
Jest to konkurs portalu wizaz.pl i Sephory http://wizaz.pl/akcje/sephora/Make-Up-School/index.php
Trzeba wykonać makijaż jeden z 3 proponowanych. Ja wybrałam Business Make-Up, bo Smokey-Eyes jest taki oklepany... 

Na filmiku i instruktażowym jest wykonaywany podobny makijaż, z tym, że moja kreska jest bardziej turkusowa. Malowałam się już tak wiele razy, czasami robię kreskę na dolnej powiece zamiast na górnej. W obu wersjach makijaż nadaję się na dzień i mam nadzieję, że do pracy i spotkania biznesowe też ;) Kreska nie jest krzykliwa, a makijaż moim zdaniem wygląda świeżo i nie jest nudny.

Obiecałam, że będzie krok po kroku więc zapraszam :)

Na początek oczywiście twarz oczyściłam i nawilżyłam kremem. Na powiekę nałożyłam bazę pod cienie.







Na całą powiekę ruchomą nakładam matowy beżowy cień.














W zewnętrznym kąciku i na załamanie oka nakładam ciemny brązowy cień. Nawet nie jakoś specjalnie precyzyjnie.













Następnie rozcieram granice cienia żeby krawędzie nie były takie ostre. 














Górną granicę cienia na załamaniu rozcieram dodatkowo beżowym cieniem. Granica będzie bardziej miękka. 













Na dolną powiekę nakładam ten sam cień co na górnej do połowy powieki i rozcieram na całej.















Na górnej powiecie przy samej linii rzęs rysuję kreskę turkusową kredką. Może być cieńsza, mi wyszła trochę za gruba. 













Tuszujemy rzęsy i voilà ;)
















Do makijażu użyłam tego co na zdjęciu :)










Nadal czekam na paczkę z paletą cieni. Jak ją dostanę to będę szaleć :) strasznie mi brakowało kilku kolorów cieni, a paletka ma dużo cieni i mam nadzieję, że nie zawiodę się na pigmentacji. Bo przy tych cieniach z Avonu nie rzadko trzeba dokładać cienia żeby był bardziej nasycony.

Mam nadzieję, że komuś się przyda to co przygotowałam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz