piątek, 18 października 2013

Przygotowanie i szablon makijażu.

Hej! :)

Dziś bez makijażu, ale pokażę wam moją wizję ;)

Widziałam już na kilku blogach coś takiego i całkiem przypadkiem (na szczęście) trafiłam gdzieś na fachową nazwę. Mówię tu o szablonach makijażu czyli FACE CHART. Jest to szablon twarzy, na którym odwzorowuje się makijaż, który chcemy później wykonać normalnie na twarzy, np.:

Ten znalazłam bez problemu w galerii Google. Oczywiście mój tak pięknie nie wygląda ;) podejrzewam, że mam za śliski papier i cienie się obsypują i nie mają tak ładnego pigmentu jak na skórze.
Szablonów jest cała masa (czystych). Trzeba tylko sobie coś wybrać i wydrukować.
Takie szablony ułatwiają pracę. Nie zawsze ma się wszystko w głowie i nie pamięta wszystkiego co wpadło do głowy. Korzystają z tego np. klientki makijażystek, które chcą sobie później wykonać dany makijaż w domu. Często zapisuje się obok całą listę użytych kosmetyków.

Mój szablon zrobiłam na potrzeby kolejnego konkursu. Banner z linkiem podałam z prawej strony :)
Tematem jest egzotyka. Na razie mam pomysł, pewnie się zabiorę za jego wykonanie po niedzieli (żeby mnie w tym mąż nie widział :P), ale nie jestem pewna co mi z tego wyjdzie... będzie to raczej "artystyczny" makijaż, bo nie wyszłabym tak z domu :P

 A inspirowałam się takim kwiatkiem:


Mam nadzieję, że na twarzy wyjdzie mi prosto... I zdaję sobie sprawę, że moja propozycje jest prymitywna i raczkująca, bo jak widzę inne prace makijaży artystycznych to aż oko bieleje. Nigdy  czegoś takiego nie robiłam i proszę o zrozumienie :P

A jutro idę na sesję zdjęciową z Tajgą :) jak będę miała fotki to NA PEWNO je pokażę :)
Z nowości to jeszcze dodam, że mam w domu węża...

P.S. Chyba przesadzam z wielokropkami.

P.S.2 Zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz