środa, 2 października 2013

Makijaż na konkurs

Witam!


Łaziłam po jakichś stronach z makijażami i znalazłam konkurs na portalu kobieta.pl
na makijaż imprezowy. Do wygrania 15 zestawów do makijażu od Avon'u. Może się na coś załapię? ;) W sumie mam już sporo brązowych cieni, ale mazideł nigdy za wiele! ;)

Malowałam się już kilka razy w ten sposób, jednak zawsze coś mi się nie podobało, a tym razem nawet jestem z siebie zadowolona i nie wyszła mi panda (co często mi wychodzi jak próbuję malować się mocniej - znaczy za wysoko i za daleko wyjeżdżam z ciemnym cieniem).

Na facebooku już jedna osoba zwróciła mi uwagę żebym robiła zdjęcia w trakcie malowania. Myślałam o tym i przy następnej notce postaram się spełnić życzenie ;)

A oto moja praca na konkurs:






Ach, to moje wielkie czoło... i kolory samego zdjęcia jakoś mi się nie podobają. Wczoraj robiłam zdjęcia w kuchni i tam jest chyba jaśniej. Muszę pokombinować jeszcze z robieniem zdjęć... ale samemu ciężko sobie coś ładnego pstryknąć, niestety. 

2 komentarze:

  1. Ty masz wielkie czoło? A co ja mam powiedzieć? :P
    O zdjęciach wspomniałaś, więc prośby nie ponawiam.
    A makijaż bardzo, bardzo ładny- życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no mam... i do tego mam wrażenie, że łysieję O_o

    mam pomysł na następny makijaż i zrobię na pewno krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń