czwartek, 24 października 2013

Niebiańsaki makijaż

Hej!

To nie jest zdecydowanie mój tydzień... wczoraj miałam zrobić wpis z tym makijażem, co szkicowałam go na szablonie. Zrobiłam i wyglądało obrzydliwie. Pewnie jakbym go zrobiła kilka razy, to może za tym którymś razem by wyszedł. 
Potem zmyłam to co miałam na buzi i stwierdziłam, że zrobię makijaż na konkurs z cocolita.pl. Można wygrać paletkę nowych cieni ze Sleeka. Temat "niebiański makijaż"... hm, nie wiem czy to ma coś w spólnego z niebem. Wczorajsza wersja była gorsza. 

 Niebieska górka miała nawiązywać do nieba, jakie możemy widzieć w lato - piękne i bezchmurne, a dół to kolory zachodu słońca. Na początku zrobiłam dół na żółto-pomarańczowo, ale szybko zmyłam, bo jakoś wcale się to nie komponowało, a niby kolory pasują do siebie. 
Cóż, nie jest to najgorszy mój makijaż, ale coś mi nie idzie w tym tygodniu :/

Zdjęcia też jak na złość nie chciały wyjść. Mam nadzieję, że przyszły tydzień będzie owocniejszy. Tym bardziej, że mam kilka pomysłów na posty :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz