piątek, 6 czerwca 2014

Makijaż inspirowany Taylor Swift

Hej!

Niestety muszę zawiesić działanie bloga. Moja twarz przypomina księżyc w pełni i nie chcę Was straszyć. Tak, że wrócę już jako mamuśka, jak się już ogarnę ;) 

Ale jeszcze dziś zaprezentuję jeden makijaż, jednak tylko sam efekt końcowy. 

Zainspirowałam się makijażem Taylor Swift. Zastanawiałam się jak wykorzystać czerwoną szminkę z Isa Dory. Aż wpadłam, że Taylor bardzo często ma mocno podkreślone usta :)




A tak prezentuję się ja:




(szminka na zdjęciu po wgraniu na bloga wygląda dziwnie... wina przetwarzania pewnie)








Pomalowanie ust zajęło mi więcej czasu niż makijaż oka :P ciągle było krzywo... nigdy nie malowałam się szminką, tylko tak sobie przed lustrem dla zabawy. Zawszę myślałam, że mam małe usta na taki kolor, ale chyba nie wyglądają najgorzej. Ale malowanie muszę poćwiczyć :>

A więc żegnam się póki co. Ale rozwiązanie już niebawem, a ja nie mam zamiaru być zapuszczoną mamuśką ;)

Życzcie mi powodzenia i żeby mi... nie rozerwało ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz