piątek, 30 maja 2014

Nowości + makijaż

HEJ! :)

Wczoraj dostałam kosmetyki zamówione w cocolita.pl. W końcu kupiłam coś dla siebie, nie związanego z dzieckiem :) 

Eh, przykro mi, że zaniedbuję tę garstkę, która mnie czyta, ale ciągle ląduję w szpitalu, albo był upał i wszystko spływało z twarzy, remont, rodzice byli. I tak czas zleciał. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W sklepie zamówiłam:

Zestaw pięciu pędzli do oczu Hakuro - cena 74,50 zł.
 








H77 - pędzel do aplikacji i rozcierania cieni. dzięki specjalnie wyprofilowanemu włosiu idealnie oraz bardzo precyzyjnie rozetrzesz cienie w bardzo krótkim czasie. Wykonany został z włosia naturalnego.














 H76 -  pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni, dzięki niewielkiemu rozmiarowi umożliwia podkreślnie dolnej powieki. Za jego pomocą bardzo dokładnie pomalujesz zewnętrzny lub wewnętrzny kącik oka, a także wzdłuż dolnej lini rzęs. Wykonany został z włosia naturalnego.













 H85 - pędzel do brwi i eyelinera. Specjalnie przycięte na ukos włosie sprawia, że wykonywanie kresek staje się bardzo szybkie, łatwe i przyjemne. Natomiast stylizacja brwi będzie niezwykle precyzyjna oraz bardzo naturalna. Pędzelek wykonany z syntetycznego włosia.














  H70 - pędzel do aplikacji cieni na całą powiek, jest idealny do nakładania prasowanych lub sypkich cieni na całą powiekę. Wykonany został z włosia naturalnego.
















 H80 - pędzel do aplikacji cieni w zewnętrznym i wewnętrznym kąciku oka.Sprawdza się do podkreślenia dolnej powieki poprzez nałożenie cienia wzdłuż dolnej linii rzęs. Wykonany został z naturalnego włosia. Wykonany został z włosia naturalnego.









MUA Pro-Eye Smokin Palette Paleta Cieni do Powiek

cena - 24,90 zł.


Cienie mają piękne intensywne kolory. Bardzo dobrze rozprowadzają się na powiece i ładnie zesoba blenduja.  Szczególnie jestem zadowolona z koloru niebieskiego :) Paletka zawiera cienie matowe jak i połyskujące. Można nią stworzyć zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż.
Do paletki dołączona jest czarna kredka do oczu. Jest bardzo miękka co ułatwia nakładanie na linię wodną, dobrze się rozciera. Minusem jest jednak to, że nie ma dołączonej zatyczki i trzeba uważać, żeby rysik się nie uszkodził.


                                 Allround Concealer - zestaw 5 korektorów w kremie - cena 14,90 zł



Beżowe odcienie służą do ukrycia drobnych niedoskonałości cery, zamaskowaniu ich. Różowy kolor znakomicie pokrywa cienie pod oczami, zielony wszelkie zaczerwienienia na twarzy, zaś cielisty delikatnie rozświetla. 

Póki co skorzystałam tylko z najjaśniejszego i ładnie rozświetla okolicę pod oczami i maskuje cienie.  



Prime Magic Eye Primer od firmy W7 - cena 9,90 zł


Nie podoba mi się trochę jego konsystencja - jest zbyt rzadka. Ale spełnia swoje funkcje. Cienie ładnie się trzymają i  dobrze rozprowadzają.
Delikatna formuła rozświetla i wyrównuje koloryt, a do tego nawilża delikatną skórę powiek.


Do makijażu oka użyłam tylko paletki MUA. Niebieski cień jest super :D   Co do pędzli nie miałam wątpliwości, że makijaż będzie przyjemnością :)








---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chciałabym napisać, że niebawem pojawi się kolejna notka, ale nic nie obiecuję. Chociaż, w szkole mam egzaminy więc pewnie będe robić wszystko byle się nie uczyć ;) jutro i tak idę na żywioł :P 
Życzcie mi powodzenia!

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz