piątek, 21 lutego 2014

Mój makijaż dzienny

Hej:)


Dziś chciałabym pokazać Wam mój ulubiony ostatnimi czasy makijaż dzienny.
Niestety, zdjęcia krok po kroku wyszły kiepsko, chyba będę musiała bardziej je opisać... nie mam pojęcia czy to światło czy przez to, że próbowałam innego ustawienia. Następnym razem spróbuje dodatkowego oświetlenia. W ogóle kiepski ze mnie fotograf... na pełnych fotkach kolory są ładne, a na małych jakieś szare. Przydałby się kurs fotografii ;)

Jest to lekka propozycja, dla mnie szybka w wykonaniu, a do tego łatwo zamienić go w makijaż wieczorowy :)

Do makijażu użyłam:

Poczwórne cienie Avon (używałam tylko dwa cienie - biało-bezowy i brąz pod nim)
Eyeliner Pierre Rene Hi-Tech
Stylizator do brwi Revlon
Korektor MIYO
Puder transparentny MIYO
Podkład W7
Pomadka Avon Color Trend
Błyszczyk Pierre Rene
Róż Loreal True Match
Puder Pierre Rene (brązowy)
Maskara Sexy Pulp Yves Rocher








Na całą powiekę ruchomą i załamanie oka, oraz na całą dolną powiekę nakładam brązowy cień. 
Następnie rozcieram go tym samym pędzlem.












Górną granicę cienia rozcieram jasnym cieniem aż pod łuk brwiowy. Nakładam go również w kąciku oka.












Na górnej powiece maluję cienką kreskę eyelinerem i tuszuje rzęsy. Gotowe :)











Uważam, że makijaż prezentuje się lekko i świeżo. Jest łatwy i szybki w wykonaniu. A wieczorem jeśli nie mamy czasu na zmianę makijażu, wystarczy przyciemnic zewnętrzny kącik oka ciemnym brązowym cieniem i już :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz