niedziela, 2 marca 2014

Makijaż dzienny 2

Hej!

Jednak Mąż mnie troszkę poratował i mogę dodać nową notkę :)
Miałam przerwę w dodawaniu, ponieważ miałam przymusowy odpoczynek,ale jestem już  w domu i mogę coś dodać.

Dziś kolejna propozycja mojego dziennego makijażu, który gości u mnie na twarzy na zmianę z tym z poprzedniej notki. Jest to minimalnie ciemniejsza wersja, ale ja lubię mieć bardziej podkreślone oko, o czym już pisałam.

Następnym razem zrobię kolejną odsłonę makijażu gwiazdy :) Ktoś wytypuje o kogo chodzi?

Do makijażu użyłam:
Poczwórne cienie Avon
Podwójne cienie Avon
Podkład W7
Korektor SkinFood
Kamuflaż Pierre Rene
Baza pod cienie Inglot
Puder Avon Color Trend
Kredka do brwi Revlon (Blonde)
Róż do policzków Loreal True Match
Mascara Big Fat Lashes Miyo


Muszę w końcu kupić bronzer :/ ale w tym miesiącu niestety ZERO makijażowych zakupów. 




 
 
 
 Załamanie powieki podkreślam jasnym brązowym cieniem i rozcieram.













 
 Na górnej powiece nakładam ciemny fioletowy cień mniej więcej na 1/4 powieki, tak samo nakładam na dolnej powiece. Cień nakładam do granicy z brązowym cieniem.












Następnie rozcieram fioletowy cień i łączę go z brązem, aby przejście było bardziej delikatne. 













Na pozostałą część powieki górnej i dolnej nakładam biały cień z poczwórnej paletki (na powiece zaczyna wpadać w lekkie złoto) i łączę granicę z fioletem. Nakładam go również pod łuk brwiowy. 














Tuszuję rzęsy :) Makijaż dobrze by się również prezentował z kreską, ale ile można malować kreskę :)








Makijaż w całości prezentuje się tak:





Trochę te notki nudne już się robią, chciałabym w tym tygodniu przygotować coś nowego :) Trochę zgapię z innych blogów, ale widziałam takie notki na wieeeeeeeelu. Więc nikt się nie powinien pogniewać :)
Jeśli interesuje Was co szykuję, to śledźcie nadal mojego bloga :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz