poniedziałek, 17 lutego 2014

Rockowa metamorfoza

Hej! :)

Przedstawiam Wam zapowiadany makijaż konkursowy. Temat "Ekstremalna metamorfoza" (link w poprzedniej notce i na banerze obok --->).
Zastanawiałam się, co mam zrobić. Kiedyś byłam metalówą i nie umiałam malować się czarną kretką. Dziś wychodzi mi to o niebo lepiej, więc postanowiłam pomalować się tak jak chciałabym wyglądać jeszcze w liceum :P 


Do makijażu użyłam poczwórnych cieni z Pierre Rene. Pisałam kiedyś, że zrobię nimi na pewno jakiś makijaż, no i przyszedł ich dzień ;) Szkoda tylko, że aparat nie uchwycił tego, że górna granica szarego cienia jest roztarta ciemną zielenią :/ 

Do makijażu użyłam: 

Poczwórne cienie Quattro Pierre Rene 
Podkład W7 i AA (zmieszane ze sobą)
Puder transparentny MIYO
Kamuflaż Pierre Rene
Czarna kredka do oczu MIYO
Kredka do brwi Revlon
Tusz do rzęs Big Fat Lashes Smoky MIYO
Puder Pierre Rene
Róż True Match Loreal
Złoty eyeliner Golden Rose
Pomadka Avon Color Trend


A teraz uwaga... moja twarz przed :

I efekt po :)






I niech ktoś powie, że po co te baby się malują ;)


2 komentarze:

  1. Faktycznie jest to ekstremalna metamorfoza :D Świetnie wygląda ta złota kreska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo podoba mi się połączenie ciemnego makijażu ze złota kreską, co sprawia, że makijaż nabiera charakterku :)

      Usuń