czwartek, 16 stycznia 2014

Pierre Rene - konkurs ambasadorka marki.

Hej :)


Na stronie Pierre Rene pojawiła się informacja o III edycji konkursu na Ambasadorkę tej marki (klik). Tematem jest czerń i biel, a do wygrania jest tytuł ambasadorki i kwota pieiężna. 

Bardzo mi się spodobały kosmetyki Pierre Rene i MIYO co widać po ostatnich postach ;) dlatego postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie. Chociaż widziałam prace z poprzednich edycji i na nic nie liczę ;) Tym bardziej, że komisja bierze pod uwagę estetykę wykonania pracy, a ja dałam ciała... w trakcie odkleiła mi się rzęsa czego nie zauważyłam. Trudno, wpadki się zdarzają :)

Dziś tylko sam makijaż, bez wykonania krok po kroku. 
Do makijażu użyłam:
Baza pod podkład W7
Podkład W7 HD
Korektor w sztyfcie MIYO Light no 01
Biała kredka Golden Rose 301
Czarna kredka MIYO Black Smokey Eyeliner
Poczwórne cienie Pierre Rene Quattro no 06 Greenish
Mascara Big Fat Lashes MIYO
Puder transparentny MIYO
Róż do policzków Pierre Rene no 05 Shiny Brown
Róż do policzków Loreal True Match no 03 Asian Flower
Sztuczne rzęsy Pierre Rene



A tak prezentuje się moja praca:





Na początku chciałam coś bardziej"do wyjścia", bo czarny i biały to klasyka kolorów, ale w końcu wyszło mi co innego :)

Konkurs trwa do 18.01.2013, jeszcze trochę czasu zostało, może ktoś zechce wziąć udział :) nagrody są fajne i warto popróbować:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz