środa, 11 grudnia 2013

Makijaż na sylwestra

Hej! :)

Już nie długo zaczynie się sylwestrowe i karnawałowe szaleństwo. Każda z nas pewnie chce w tym czasie wyglądać olśniewająco i jak najlepiej.
Ja na taką okazje wybieram błyszczący i mocno podkreślający oko makijaż. Wolałabym żeby był bardziej brokatowy, ale musiałam radzić sobie jakoś z tym co mam :) Ale już namierzyłam fajny brokat z INGLOTA i myślę, że zakupię go w przyszłym miesiącu z okazji comiesięcznych kosmetykowych zakupów :)

Do makijażu użyłam:

Tusz do rzęs Volumator Pierre Rene
Baza pod cienie INGLOT
Podkład matujący AA 
Róż do policzków Loreal
Róż do policzków Pierre Rene (jako bronzer)
Poczwórne cienie chyba z Miss Sporty z Rossmana (kupowałam dawno)
Eyeliner HI-TECH Pierre Rene
Brokatowy eyeliner w żelu AVON
Srebrny cień w płynie Avon
Czarna kredka do oczu Miss Sporty
Błyszczyk do ust Pierre Rene







Na całą powiekę ruchomą i dolną nakładam srebrny cień w płynie.














W zewnętrznym kąciku nakładam jasny fioletowy, opalizujący cień.















Na jasny cień nakładam ciemniejszy brokatowy fiolet.














Rozcieram granice czystym pędzlem, a następnie rozświetlam łuk brwiowy białym cieniem i  również rozcieram delikatnie granicę z fioletem.












Rysuję czarną kreskę eyelinerem na górnej i dolnej powiece.














Poprawiam kreskę brokatowym eyelinerem (sam w sobie nie jest zbyt intensywny) i nie dokładając więcej produktu cieniuję w załamaniu tak aby powstało "kocie oko". W głowie widziałam to troszkę inaczej, ale to może zrealizuje przy innym makijażu. Efekt i tak wyszedł zadowalająco :)






Znalazłam tez kilka propozycji na sylwestrową kreację w przystępnych cenach z sieciówek (zdjęcia z portalu polki.pl)

Reserved, ok. 129zł

H&M, ok. 79zł

 

River Island, ok. 275zł

 River Island ok. 175zł

New Look, ok. 225zł

 Może wypatrzycie coś dla siebie ;) 

 Pozdrawiam! :)

2 komentarze: