piątek, 4 kwietnia 2014

Wiosenny makijaż Dressed In Mint


Witajcie!

Żyję i póki co mam się na zmianę dobrze i mniej dobrze. Nie piszę, bo zwyczajnie nie mam siły. Wystarczy że wyjdę z psem na spacer, ogarnę w miarę dom i jestem zdechła :/ teraz wykańcza mnie brzuch, a potem krzyk i darcie... buzi :P 

Dziś przygotowałam dla was makijaż na wiosnę, ale nie mój. Dziś wychodziłam na warsztaty dla mam i zrobiłam sobie makijaż taki jak w ostatniej notce Dressed in Mint. U niej oczywiście wyszedł lepiej i zdjęcia jakie cudne, ja się nie umywam, ale polecam bardzo. Jej makijaże są bardzo estetyczne i przepięknie wykonane.

Zachęcam też do wzięcia  udziału  w rozdaniu na jej blogu - do wygrania najnowsza paletka Sleek. 



Nie robiłam zdjęć krok po kroku, bo znajdziecie je na stronie Dressed in Mint :)

Oto makijaż w moim wykonaniu :)



Pozdrawiam :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz