środa, 20 listopada 2013

Turkus z brązem

Hej!

Udało mi się coś przygotować :)

Makijaż widziałam u zmalowana.com i strasznie mi się spodobał. Co prawda u Niej wyglądał o wiele ładniej, ale mój też nie jest najgorszy ;) Tylko aparat nie uchwycił turkusu. Za oknem co raz brzydziej, światło marne, aparat taki do niczego ;) Może skuszę się na coś na raty? 







Na całą powiekę nakładam biały cień. Można palcem rozetrzeć.














Zewnętrzny kącik oka i załamanie podkreślamy szarym brązem.














Środek i wewnętrzny kącik powieki malujemy turkusowym cieniem, a dolną powiekę fioletem i turkusem.












Rysujemy czarną kreskę na górnej powiece. Ja rysowałam kredką i poprawiałam czarnym cieniem. Taka kreska wychodzi mi najlepiej. Może czas zainwestować w eyeliner w pisaku?












Jak widać turkus nie powala, ale na żywo wygląda ładniej i widać, że to turkus :)

Macie jakieś pomysły na makijaż? Jakieś zastrzeżenia? Krytykę? :P Chętnie przyjmę cokolwiek :) Nie wstydźcie się pisać :P



Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ja też tak chcę umieć... A jedyne co potrafię to nałożyć tusz na rzęsy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tak ładnie malujesz, że to jest niemożliwe :P

      To ja chociaż braki w rysunku nadrabiam makijażem :P

      Usuń
  2. no nie poznaję koleżanki :) super makijaż i w ogóle fajny sposób na wyrażanie siebie :)
    musisz kiedyś wpaść do mnie i mnie nauczyć tajnej sztuki makijażu. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż czyni cuda, popatrz na jeden z poprzednich wpisów gdzie nie mam nic na twarzy :P

      Dziękuję :)

      Usuń